juhlahumua ja kehittämistä

Jelppiverkko vietti onnistuneen yhteisen kokous- ja kehittämispäivän sen henkilöstön ja ohjausryhmän kesken 22.5.2026 Raudaskylän opistolla, Ylivieskassa. Päivään kuului sekä ohjausryhmän kokous, että kehittämisiltapäivä, joka aloitti Jelppiverkon kolmiosaisen palvelulupauksen työstämisen.
Iltapäiväkahvilla juhlistettiin Kaikenlaisuus on ok! -sloganimme myötä Jelppiverkon syntyhetkiä edeltävää toimintaa alueella, kun 20-vuotta sitten, vuonna 2006 aloittanut hanke synnytti Jelppiverkon kolmen toimintavuotensa päätteeksi, vuonna 2009!
Palvelulupaus hiotaan muotoonsa alkukesän 2026 aikana!











